עם יותר מ -500 מיליון משתמשים פעילים, אתה בטח מכיר את Telegram, חלופה הממוקדת בפרטיות לאפליקציות העברת הודעות כמו Facebook Messenger ו- WhatsApp. טלגרם בולטת כאחת מאפליקציות המסרים המוצפנות ביותר למרות תחרות עזה עם הפרסום, הפונקציונליות החוצה פלטפורמות והמגבלות על גודל הקבצים שניתן להעביר ברשת שלה.

טלגרם

היא אחת מאפליקציות המסרים המוצפנות הטובות ביותר שמציעה אפליקציה מבוססת ענן חוצה פלטפורמות להודעות הודעה מבוזרות ללא מודעות. זה דומה למסרים של אפל בכך שהוא אמין ובעל פלטפורמות יישומים ייעודיות למחשבים אישיים, מק, לינוקס, אנדרואיד ו- iOS. זה מאפשר לך להגדיר צ'אטים והודעות סודיות שהשמדה עצמית נותנת לך רמה חדשה של פרטיות. עם זאת, המברק ספג ביקורת על ידי מומחים לאבטחת מידע שאומרים כי ההצפנה שלה אינה נבדקת ואינה מאובטחת דיה לשימוש על ידי מתנגדים פוליטיים ואנשים אחרים המעבירים מידע רגיש.

ההבדל העיקרי

הוא שצ'אטים לטלגרם אינם מוצפנים מקצה לקצה כברירת מחדל. הצ'אטים הסודיים המשתמשים בהצפנה מקצה לקצה אינם מאוחסנים בשרת המברק כך שתוכל לגשת אליהם רק מהטלפון הספציפי שלך. אם אתה חלק מצ'אטים רבים של טלגרם, אתה יכול להצטרף לרבים מערוצי הטלגרם הטובים ביותר, אך אלה יכולים במהירות להיות מעצבנים.

טלגרם

היא אפליקציית מסנג'ר המציעה שירותי מסרים מיידיים ללא הגבלה וצ'אטים מוצפנים לסודיות נוספת. משתמשים יכולים לגשת לקבוצות, לערוצים ולהודעות מבלי שיהיה עליהם לגשת לחשבון הטלגרם שלהם מהתקן המחובר לאינטרנט. בעזרת אפליקציית מסרים, התלמידים מאמינים שהם יכולים להסתיר הודעות ממבוגרים שעוקבים אחר השימוש שלהם בטלפון.

לאפליקציה יש גם פונקציית צ'אט סודית המאפשרת לך לשלוח הודעות שנעלמות לאחר זמן מסוים

אני אוהב את התכונה הזו כי זה אומר שאנשים יכולים לשלוח לך הודעה מבלי שתצטרך לוותר על מספר הטלפון שלך. אני חושב שזה נהדר עבור בעלי עסקים קטנים שרוצים להיות מסוגלים לתקשר עם אנשים שהם לא בהכרח אנשים שמתקשרים לטלפונים שלהם בכל שעה ביום ובלילה.

האפליקציה מטפלת היטב בצרכים החדשים האישיים והעסקיים שלך. אתה יכול לשתף את התמונות, הסרטונים וקבצים אחרים שלך עם כל אנשי הקשר שלך בטלגרם. אתה יוצר הודעות צ'אט וניתן להעביר או להעביר הודעות צ'אט למישהו אחר.

תוכל להפוך את מספר הטלפון שלך ללא נגיש לאנשים אחרים על ידי הסתרתו בדיוק כפי שהסתרת את תמונת הפרופיל שלך בשלב הקודם

כדי לשנות את המספר שלך עבור אל הגדרות והקש על המספר או על שם המשתמש כדי לשנות את המספר. ברגע שאתה משנה את זה, Telegram שומר הכל (כולל אנשי הקשר, ההודעות והמדיה) שלך ב- Telegram Cloud כמכשיר הצ'אט הסודי שלך.

בתפריט הגדרות> פרטיות ואבטחה

הגדר את רמת הפרטיות של מספר הטלפון שלך. אתה יכול לבחור אם ברצונך לראות את מספר הטלפון של איש הקשר שלך, או במקרה אחד, תמונת פרופיל או להגדיר חריג. טריק מוזר שהולך צעד קדימה הוא שתוכלו להסתיר לא רק את תמונת הפרופיל ואת מספר הטלפון שלכם, אלא גם את שמכם.

מאפשר למספר הטלפון שלך להופיע ברשימות אנשי הקשר הטלפוניים של אנשים

אם המספר שלך לא נמצא באנשי הקשר שלך, הוא לא יהיה באנשי הקשר שאתה יכול לראות. עשיתי חריגים כדי שאנשים מסוימים יוכלו לראות את המספר שלך, אבל מעולם לא הרשיתי להם לראות הכל.

Telegram הוא שירות העברת הודעות חוצה פלטפורמות עם הצפנה משופרת ופרטיות. ברוב ההודעות יש הצפנת שרת לקוח, הודעות צ'אט סודיות והצפנה מקצה לקצה. מברקים שיחות קוליות אחד לאחד ושיחות וידאו מוצפנות מקצה לקצה, צ'אטים קבוצתיים לא.

טלגרם

היא אפליקציית העברת מסרים המתמקדת במהירות ובאבטחה והיא סופר מהירה, קלה וחינמית. זוהי אפליקציית המסרים החוצה פלטפורמות הפופולארית ביותר שמציעה תכונות פרטיות והצפנה משופרות, כמו גם תמיכה בתכונות צ'אט קבוצתיות גדולות. אתה יכול להשתמש בטלגרם בכל המכשירים שלך בו זמנית, וההודעות שלך יכולות להיות מסונכרנות בכל מספר טלפונים, טאבלטים ומחשבים.

Telegram

הוא כלי רב עוצמה המאפשר לך לשלוח הודעות מיידיות, ליצור ולנהל ערוצים, לנהל בוטים ועוד ועוד. יש לו למעלה מ -500 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש והיא אחת מעשרת האפליקציות שהורדו ביותר בעולם. בשנת 2018, הקהל מברק הגיע ל -200 מיליון איש בשנת 2018, כאשר 500,000 משתמשים חדשים מדי יום מצטרפים לאפליקציה. עכשיו, כשתדעו לזכות בלקוחות באמצעות אנשי קשר בטלגרם, אנו בוחנים כיצד לשלוח להם הודעות. בואו נתקרב וצעד אחר שלב ליצור סדרה של ערוצי טלגרם באפליקציית שולחן העבודה.

בעוד שאפליקציות העברת הודעות אחרות כגון חשבון עסקי מטילות מגבלות על התדירות שבה אתה יכול לשלוח הודעות ואילו הודעות אתה יכול לשלוח

מותגי טלגרם מטילים מגבלות כאלה. מכיוון שאין לו מסך העברת הודעות כמו אפליקציות העברת הודעות אחרות, אתה יכול לשלוח הודעה ללקוח רק בכל פעם שהוא הופך לאיש קשר.

לאחר שיצרת חשבון טלגרם

ייתכן שאתה תוהה לגבי תפריט האפשרויות ואפשרות הצ'אט הסודי החדשה. אם תבצע את השלבים הבאים, תוכל להתחיל צ'אט סודי עם אנשי הקשר שלך מחשבון הטלגרם שלך. ראשית, עליך לעבור לסעיף הפרטיות והאבטחה וללחוץ על אפשרות קיבוץ הערוצים בחלק זה.

זכור ששמות משתמש של מברק הם ציבוריים

לכן בחר שם משתמש בזהירות מכיוון שטלגרם מאפשרת לאנשים למצוא אותך באמצעות חיפוש גלובלי ולשלוח אליך הודעות, גם אם אין לך את המספר שלך. שמות משתמש לא יכולים להיות רגישים לאותיות רישיות, וטלגרם שומרת את שם המשתמש שלך באותיות רישיות.

כאשר משתמש נכנס לטלגרם

מספר הטלפון שלו הוא מספר הזיהוי העיקרי עבורו, יחד עם מזהה הטלגרם שלו. עם זאת, מברק אינו מעביר את מספר הטלפון או מזהה הטלגרם לאף אחד מהבוטים, ממשקי ה- API או CRM המסרים שלך. זו מגבלה בשימוש בטלגרם ובאפליקציות העברת הודעות אחרות לחשבונות עסקיים, אך היא מפחיתה דואר זבל.

https://ofras.co.il